WYSZUKAJ WG. PRODUCENTA
NOWOŚCI
Owerlok JACK C5F-5-03/333 5-NITKOWY DOSTAWA GRATIS
Owerlok JACK C5F-5-03/333 5-NITKOWY DOSTAWA GRATIS

4 637,70 zł

Cena regularna: 5 153,00 zł

Najniższa cena: 5 153,00 zł
szt.
Maszyna do szycia BROTHER XN1700
Maszyna do szycia BROTHER XN1700

730,00 zł

szt.
Linijka metalowa 50 cm
Linijka metalowa 50 cm

26,99 zł

szt.
Linijka metalowa 30 cm
Linijka metalowa 30 cm

15,99 zł

szt.
Linijka metalowa 20 cm
Linijka metalowa 20 cm

9,99 zł

szt.
Owerlok JANOME 454D
Owerlok JANOME 454D

2 499,00 zł

szt.
Maszyna do szycia BROTHER CS70S
Maszyna do szycia BROTHER CS70S

1 290,00 zł

szt.
Maszyna do szycia BROTHER A65
Maszyna do szycia BROTHER A65

2 250,00 zł

szt.
Stębnówka JUKI DLM5200N z odkrawaczem
Stębnówka JUKI DLM5200N z odkrawaczem

1 476,00 zł

szt.
STEBNÓWKA JUKI DDL-5550N 230 VOLT
STEBNÓWKA JUKI DDL-5550N 230 VOLT

600,00 zł

szt.
Owerlok JUKI MO3716 5-NITKOWY
Owerlok JUKI MO3716 5-NITKOWY

1 845,00 zł

szt.
PROMOCJE
Stebnówka ZOJE A6000P-D-G-01 Z  Z OBCINANIEM NICI
Stebnówka ZOJE A6000P-D-G-01 Z Z OBCINANIEM NICI

1 890,00 zł

Cena regularna: 1 975,00 zł

Najniższa cena: 1 870,00 zł
Renderka ZOJE C5000-356 darmowa dostawa
Renderka ZOJE C5000-356 darmowa dostawa

3 690,00 zł

Cena regularna: 4 190,00 zł

Najniższa cena: 3 849,00 zł
szt.
Maszyna do szycia JANOME 725S + GRATISY
Maszyna do szycia JANOME 725S + GRATISY

1 670,00 zł

Cena regularna: 1 999,00 zł

Najniższa cena: 1 999,00 zł
szt.
Maszyna do szycia JANOME 1522 BL GRANATOWA + GRATISY
Maszyna do szycia JANOME 1522 BL GRANATOWA + GRATISY

1 027,00 zł

Cena regularna: 1 199,00 zł

Najniższa cena: 1 029,00 zł
szt.
Maszyna do szycia JANOME 1522 GN ZIELONA + GRATISY
Maszyna do szycia JANOME 1522 GN ZIELONA + GRATISY

1 023,00 zł

Cena regularna: 1 199,00 zł

Najniższa cena: 1 029,00 zł
szt.
Owerlok JANOME AT2000D
Owerlok JANOME AT2000D

4 359,00 zł

Cena regularna: 4 849,00 zł

Najniższa cena: 4 359,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

 

REKLAMACJE

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. Kupujący odsyła towar na własny koszt. Może też dostarczyć towar osobiście do siedziby firmy. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. 

 

ZWROT PRODUKTU - GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są dokładnie uregulowane ustawą
z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dnia dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W przypadku zwrotu towaru, koszt dostarczenia towaru do Sprzedawcy pokrywa Kupujący. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów wysłanych przesyłką za pobraniem.

Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu z przedsiębiorcą w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością zawodową lub gospodarczą.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni
i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. 

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium